FooldalSzigetmonostori majális
English

bemutat program hirek tag levlista link archivum gond zum

2007

Szigetmonostor, Naturista Park, 2007. június 9-10.

Képes élménybeszámoló

A házigazada így emlékszik erre a hétvégére a NaturListán:

"Nagy örömmel írom ezeket a sorokat, mert végre egy olyan hétvégét tudhatunk magunk mögött, ami sokadmagunknak, pihenést, játékot, jó beszélgetést és nem utólsó sorban, napozást  hozott.

Nagyon jól eset, hogy ilyen sokan voltunk, hogy ilyen sokan itt aludtatok és másnap estig élvezhettük a napfényt, a sportokat és egymást.

MISI-Mókus szerint ha elkészül, / már pedig elkészül / a Fürdőtavunk mindig telt házra számíthatunk. Legyen igazad !!!!

Péterék / akit csak kislánya után " Dórkáéknak " neveztünk a fogyasztási listán, szuper képeket is készített, amit ha lehet a honlapunkon, / NAVKE / szívesen megjelentetnénk.

Gyuszi nem csak a levegőben érzi otthon magát, hanem a röplabdapályán is , sajnos ez 10 üveg sörünkbe került, amit közösen fogyasztottunk el, győztesek és " győztesek " !!! Etáék nem bízták a véletlenre ez esti tábortüzet 6 zsák fával érkeztek ami szerintem egész évre kitart. Köszönjük.

A lányok, asszonyok csinosak, lelkesek, az urak, URAK voltak.   Összesen 31-en voltunk, ezen a majális esőnapon. Nagyon köszönöm a bizalmat, remélem sikerült megfelelnünk az elvárásaitoknak.

A reggeli lángos, a grillezett húsok / amiből több is elfogyott volna /, az esti szalonnasütés, kellemes zenék mellett, a régi nosztalgikus naturista hétvégekre emlékeztetett, amikor " ÚGY " igazából együtt volt mindenki.

Remélem a reggelik is ízlettek, majd ez ebédek amiket  étlap szerint kértetek. Nagyon jó volt, hogy végre Évi is családostul jött, legközelebb Ők is itt alvósak, ugye ?

A reggeli utáni szauna, még ezen a forró napon is sokatokat vonzott. Egészségetekre !

Kedvelt szomszédom japán kakasa bíztosította, hogy ne aludjuk át az egész napot, bár sokan kérdezték, " nincs véletlenül egy légpuskád ? " De nem akarok nagyon hosszú lenni, igy elköszönök és megköszönök minden kedves segítséget és ittlétet.

Egyben Őszíntén gratulálok a NAMASZ  nemzetközi sikeréhez. Remélem, hogy MEDULIN-ban is olyan jól éreztétek Magatokat mint Mi itt a Szigetmonostori naturista parkunkban. Várunk továbbra is minden nap, minden naturista párt, családot, klubtagot.
Süssön ránk a nap !!! GÁBOR, GABI, GERGŐ."

Képes beszámoló

Szigetmonostor, Naturista Park, Tófürdő avató.

2007. szept. 8-9.

Nagyon kellemes társaságban zajlott a Szigetmonostori Naturista Parkban a tófürdő avató. Volt aki már kora reggel érkezett szombaton, volt aki csak vasárnap tudott eljönni. Aki mindkét napon ott tudott maradni, duplán élvezhette a házigazdák mindent kielégítő kedves vendégszeretetét. Az időjárás változó, de kegyes volt hozzánk. Reggelinket még felöltözve fogyasztottuk el. Majd hirtelen kisütött a nap és ruháinktól örömmel szabadultunk meg.

Csodálkoztunk is, hogy a déli órákban Pest irányából érkező új vendégek miért is vannak úgy beültözve miután kiszálltak az autójukből.
Kivéve persze H. Lacit, aki tudta, hogy a házigazda szokásához híven, biztos pucéran fogja fogadni őt, így ő volt az egyetlen aki már a bejárati ajtóban levetkőzött. Mi közben a tó körül napoztunk, Éva és Misi azonban még az előző esti borfesztivál illetve éjszaki műszak fáradalmait pihenték a házban.

Aztán a bátrabbak kipróbálták a tó vízét. Tizenfokos, hűvös víze üdítő hatással bírt a testünkre. Ebéd előtt még a röplabdások is játszottak néhány komolyabb csatát. A későbbre húzódó ebéd így nagyon jól esett már mindenkinek. A délutánt ismét napozással, majd az esti órákban finom, illatos szaunázással folytattuk.

Az udvaron Laca még sokáig gitározott nekünk a tűz mellett, s mivel a szalonnát többen is otthon felejtették, a vacsorát ismét a Nat. Park éttermi kínálatából kaptuk. Közben ittunk finomabbnál finomabb borokat és sajnálkozva búcsúztunk el azoktól, akik nem tudták az éjszakát is velünk tölteni. Az ottmaradottak látványosan is nagyon jól érezték magukat. Kedves, baráti hangulatban és nagyon közvetlen - a naturistákra jellemezően az újakkal is hamar kapcsolatot teremtő -, órákkal teltek. Természetesen ebben a NaVKE-sek - számomra már jól megismert kíváló alkalmazkodó képességére is szükség volt. Így semmi panaszunk nem lehet az első itteni estét is velünk töltőkre (Lacira, Lacára, Robira gondolok elsősorban).
Alvás előtt még egy picit táncoltunk is a házban, majd hajnali 2-3 óra tájban nyugovóra tértünk. Matracon, szivacson, faházban, ágyikóban, kinek mi jutott.

Szép este volt, kellemes zörejek, szuszogások, horkolások, kakashangok kísérték álmunkat. A reggeli ébredés nehezen ment. Mindenkinek.
Jól esett Gáborék dupla adag teája, kávéja, kapucsinója és gombás tojásrántottája. Bár legtöbben tényleg még aludtunk volna, egyre-másra érkeztek a vasárnapi új vendégek, Péterék, Krisztáék, Attiláék, Irénék, Viktorék. Még ebéd előtt került sor a Soroksári Néptánc együttes naturistáinak a táncbemutatójára. Kellemes élmény volt szemünknek, fülünknek. Köszönet érte, hogy eljöttek.
Utána ebéd, majd ismét pihi, szauna, alvás, fürdés, ping-pong, csocsó...,-ki mit kívánt, megkaphatta.

A tavat így avattuk fel, szinte észrevétlenül lett a miénk.

Remélem, mindenki részese volt az élménynek, jómagam is 2x mártóztam, úszkáltam benne. Valóban csodálatos, hogy van, hogy teljesült tavalyi vágyunk. Köszönet érte a Szigetmondostori Naturista Park tulajdonosának, Gábornak és Gabinak, hogy egy ilyen csodálatos Naturista lehetőséget bíztosítanak számunkra. Kívánom, hogy egyre többen ismerjétek meg ti is e helyet, érezzétek jól magatokat a bőrötökben, hisz itt nincs is másra szükség. A jó hangulat, vidámság most is adott volt és tudom, hogy legközelebb is így lesz. Hisz a NaVKE tagjai közül került ki a mostani résztvevők többsége, s az itteni vendégek közül tagokká is váltatok néhányan ezen a hétvégén is.

Örülök, hogy én is köztetek lehettem, szép emlékeim maradtak e napról.
Beszéljenek nektek az alábbi képek is és az érzéseitek a fotók láttán, akik ott voltatok, tudjátok miért és akik nem jöhettek el ők is tudják: hiányoztatok nekünk...
Rózsa

Szigetmonostor, Naturista Park, 2007. május 4-6.

A"Hagyományos" szigetmonostori majális most  kiegészült a 2. naturista borkóstolóval.

SZOMBATON, 10 órási kezdettel idult a majális. A rossz idő miat sajnos kis létszámban voltunk jelen. Strand-röplabda, kosárlabda, asztalitenisz, csocsó, tollaslabda, sportágakban volt lehetőség megmérettetésre.
Pihenés, napozás, és persze az alábbi étel ital kínálat tette teljessé az ünnepet.

Ebéd:
-Szegedi halászlé, bográcsban, többféle halból, ponty szelettel.
-Natur csirkemell, roston. Tavaszi salátával, ill. krumpli salátával.
Ezen kétfogásos ebéd ára, ami egyben a belépőt is tartalmazta :
Felnőtteknek: 2500 Ft.
14 év alatti gyerekeknek: 1500 Ft.
6 év  alatt ingyenes.
Az italfogyasztást helyben fizettük : Csapolt sőr, vörös fehér bor, üdítők, kávé. / Család-barát áron /
Szállás lehetőségek :
-Saját sátorban ingyenes.
-4 személyes faházban felfújható matracon,  4000 Ft

Szauna használat : 600 Ft/Fő/alkalom.

Sajnos a meteorólogiai előrejelzés nem volt bíztató. A borkóstoló minden időjárásnál megtartatik. ESŐ esetén a majálist részben egy másik időpontban kell megtartanunk, de aki itt volt az most is nagyon jól érezte magát. Bizonytalanság esetén hívtuk mindig a házigazdákat: 06 20 352 26 91, vagy  06 20 311 65 45 telefonszámokon.

Természetesen  fürdőruha monokini viselése NEM MEGENGEDETT, ezért azt el se hoztuk magunkkal.

A Naturista parkba házi állatot sem szabad behozni!

Szigetmonostor, Naturista Park, Tófürdő építése.

2007. aug. 10-12.

Ezen az augusztusi hétvégén segítettünk, a gyönyörű, több száz nm-es természetes tófürdő megépítésében. A napsütötte, néha szemerkélő hideg időben is nagyon jól éreztük magunkat...

A "medenceavató" partira ezek után került sor.