FooldalNaTúra
English

bemutat program hirek tag levlista link archivum gond zum

2007

16. NaTúra
2007. június 2.

A natura találkozasi helye: Szentmártonkáta, Református templom mellett (Bp.-től kb. 30 km-re /a Lánchídtól kb. 55 km-re/ a 31-es főúton)

Kivonat a NaturListán megjelent levelekből:

Ismét egy emlékezetes, és felejthetetlen naturista kirándulás részesei lehettünk... és ismét élvezhettük egy pár órácskányi időtartamra a természet szépségeit, természetesen hozzánk leginkább természetes módon, ruha nélkül.
A kirándulás kellemes, napos időben lezajlott, sajnos a megszokott közös kaja készítést, majd a helyszín elhagyását némileg már megzavarta az időjárás, de elbeszélgetve utána a résztvevőkkel, a többség azon véleményének adott hangot, hogy az időjárással kapcsolatos némi erőfeszítések dacára is, már ami a sárból való kiszabadulásunkat illeti, élményszámba ment, semmi negatív megnyílvánulást nem okozott, kiderült, hogy a jelentős többség önzetlenül közreműködik a társai segítésében, akik erre rákényszerültek, tőlük kivülálló ok (vis major) miatt.
Saját szemszögemből nézve a dolgokat, különösen többet kaptam megint az idei natúrával kapcsolatos programok kapcsán elindulásomkor számítottam, ugyanis eredetileg terveim közt, a túra utáni hazatérés szerepelt, ugyanis a Túrkevei fürdőzés után nekem mihamarabb igyekeznem kellett volna haza, onnan a hazajutásom komplikált lett volna, felajánlást kaptam, hogy a termál fürdőzést követően bp-re beszállítanak, így viszont, meg tudtam változtatni eredeti tervem, és elmentem Túrkevére is, bp-ről hajnali vonattal már reggelre haza is értem.
Ádám, lassan kezdhetjük szövögetni a terveket a következő túrát illetően !
Feri

Ma volt a 16. Natura. Gondolom, azoknak akik ott voltunk nagy élmény volt. Megtaláltuk a túra helyszínét. A túra során teszteltük a többségi társadalom tolerancia szintjét. Jól vizsgáztak. Ezután paprikás krumpli főzés helyett tanulmányoztuk az időjárást. Tekintettel arra, hogy az esőnek komoly esélye volt, ezért elindultunk Túrkevére, illetve haza. Amikor elindultunk az eső is eleredt. Pillanatokon belül az út nehezen járhatóvá vált, olyannyira, hogy el is akadtunk. Ezt követően az autókat kihúztuk a sárból, és már mehettünk is tovább.
István

17. NaTúra

Szeptember 15-én.

Mivel újra itt a szeptember, itt a következő, immáron XVII. natura! Ezúttal sem távolodtunk el messze a fővarostól, csupán 50-60 km-re, déli irányban. A helyszín és a találkozó pontos helye az utolsó nap előtt tisztázodott. Program: barangolás a természetben.

Délután 14 órától a szalkszentmártoni naturisták vendégei voltunk egy bográcsozásra (igaz kicsit csúsztunk a reggeli későn érkezők miatt...) a Szalkszentmártoni Szabadidőközpontban, a kristálytiszta vízű naturista parton. A túrázó csapat ide érkezett a túra befejeztével. Ebédeltünk, beszélgettünk.

A részvétel a naturán díjmentes, a szalki bográcsozáson a szabadidőközpont belepodíját sem kellett megfizetni, amit ezúton is köszönünk az ottani szervezőknek.

Jól éreztük magunkat!
Hiszen a NaVKE rendezvényei olyan családi és társasági életformát biztosítanak, melynek keretében erotikus asszociációk nélkül vállaljuk egymás előtt testünket. Amennyiben időjarási es egészségügyi okok engedik, a ruhátlansag magátol értetődo, de fürdőruha, bikini, monokini viselete nem megengedett. Néha ezért is láttok a mai eseményen felöltözve és ruha nélkül is bennünket, mert az időjárás most nem volt nagyon kegyes hozzánk, igen erős szél fújt a napsütés ellenére amit különbözőképpen viseltek a résztvevők. Hol fáztunk, hol melegünk volt, hol egyikünk, hol másikünk öltözött-vetkőzött...